Visi žaidimo dalyviai yra įstrigę eldricho, žinomo kaip Esybė. Esybė maitinasi kančia, ypač vilties praradimu. Mūsų atliekami išbandymai yra tam tikras ritualas, skirtas išgauti tą emociją iš išgyvenusio žmogaus ir pasiūlyti jas Esybei. Tai suteikia jiems klaidingą vilties jausmą, leisdamas jiems pabėgti, o tada pamalonina juos, kai jie paaukojami ir ta viltis atimama. Nesvarbu, ar likęs gyvas, ar miręs, jie visada tiesiog atsiduria prie laužo. Tačiau išgyvenusieji, kurie yra paaukoti, praranda dalelę savęs. Galiausiai, kai jie praranda paskutinę vilties blyksnį, jie tampa tuščiais lukštais. Subjektas išmeta šiuos lukštus į tuštumą, o tai šiuo metu ypač aktualu dėl vykstančio tuštumos įvykio. Žudikai yra tik būtybės, kurias ji paėmė, kurios sukelia kančią ir skausmą. Kai kurie noriai, kiti manipuliuodami. Esybė gali juos kankinti, kad jie laikytųsi reikalavimų, sustiprinti esamus neapykantos ir smurto jausmus arba priversti juos suvokti išgyvenusius kaip savo priešus. Kad ir ko prireiktų, kad jie dalyvautų. Jie taip pat įstrigę, kaip ir išgyvenusieji, o kai kuriems – taip pat kankinami. Tai yra pagrindai. Jei norite sužinoti daugiau, siūlyčiau perskaityti kai kurias Wiki sąvokas. „Entity“ ir „Trials“ yra gera vieta pradėti. Jie reguliariai plečia istoriją per „The Archives“, kuris kas kelis mėnesius išleidžiamas su nauja knyga. Šiose knygose pateikiamos istorijos, susijusios su konkrečiais veikėjais, tačiau juose taip pat yra įrašų apie dalykus, vykstančius ne per bandymus. Rūke yra ir kitų būtybių, kurios nedalyvauja bandymuose, ir kai kurių vietų, kurių niekada nepamatysi žaidime.

Ar naudinga informacija

View Results

Loading ... Loading ...